25.7.14

antiyellow lover.

käytiin eilen syömässä sellossa ja siinä samalla kävin sitten hakemassa ittelleni kaks shokkiväriä cybershopista. musta ei ole vielä hirveästi kuvia tässä blogissa yksinkertaisesti siitä syystä ettei kukaan koskaan ota musta kuvia ja mä olen yleensä aina se joka on kameran takana. enkä sen lisäksi ole nyt viime aikoina jaksanut pitää yksin mitään kuvaus sessioita jalustan kanssa. simple. mutta mutta, mun hiukset on väriltään valkoset/harmaat, eli taistelen kaikin mahdollisin keinoin keltasuutta vastaan. ennen kävin kampaajalla värjäämässä tukkani, koska se oli vaan paras mesta ja ne sai mun tukasta aina tarpeeks vaalean ja toisekseen kyseinen mesta oli sillon lähellä, eipä ole enää. TÄÄLTÄ näät minkä värinen mun kuontalo on.

joten, säästän aikaa ja rutosti rahaa värjäämällä fledan itse. ei ole mikään helpoin tehtävä, mut ei ihan mahotontakaan. en nyt mene sen enempää yksityiskohtiin, koska vaalennus prosessista tulossa postaus sitten jossain vaiheessa, eikä nyt ollu tarkotuskaan puhua siitä. takaisin asiaan. kaikki ketkä on joskus vaalentanut tukkaa tietää että sehän jää keltaiseksi. not cool. joskus aikasemmin oon värjänny mun tukkaa paljonkin eri shokkiväreillä ja nyt tässä viime aikoina kaipailin jotain uutta. joten kelasin että lyön kaks kärpästä yhen iskulla. 

seuraavan kerran kun värjään tyvikasvun länttään siihen päälle vähän liilaa, blandailen värejä vähän ja kokeilen taas vahingossa saada jotain siistiä aikaseks. siitä kun väri kuluu niin kokemuksesta tiedän et ainakin keltaisuus on tipotiessään jos ei mitään muuta tapahdu. eikä ole tosiaankaan tarkotus värjätä koko päätä vaan lähinnä tyveen laittaa väriä. ajattelin vähän yhdistää pastellivärin ja liukuvärjäyksen keskenään kun ne on nyt olleet molemmat muodissa. en ole nähnyt yksiäkään visioimiani hiuksia vielä oikein missään joten innolla odottelen saanko tän mun vision onnistumaan itse. voi olla että en, mutta katsotaan :D

värit on crazy colorin hot purple ja lavender.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti