28.7.14

enough is enough.

nyt voin sanoa että on muuten kuuma! ihan kauheeta :D joo tiedän et pitäis olla iha hiiren hiljaa, mut mä en ole niin kesä ihminen ku mitä ehkä suurin osa ihmisista on. kyllä mä silti tykkään kesästä, en mä sitäkään kiellä. on kivaa ku on valosaa melkeen vuorokauden ympäri, lenkit on paljon kivempia hiekalla/asfaltilla kuin lumihangessa, sekä on paljon kivoja asioita mitä voi tehdä vain kesällä. mut sit menee yli kun tulee näin hirveeeen kuuma. ei ole mun mielestä kivaa että en esimerkiksi pysty laittamaan mitään kivoja vaatteita päälle kuumuuden takia, nytkin olen elänyt lähestulkoon koko helleviikon mun urheiluvaatteissa ihan vaan yksinkertaisesti siitä syystä koska ne kankaat hengittää niin paljon paremmin. ei puhettakaan että voisin käyttää mitään crop-toppia isompaa tai jotain muita housuja kuin shortseja. ihan oikeesti, rajansa kaikella :'D

no mutta palataan viikonlopun tunnelmiin. oli muuten taas menoo ja melskettä. minä olinkin loppupeleissä porukassa se ainoo "viisas" joka meni aikasin nukkumaan. nauratti ku heräsin yöllä niin pojat tarjos mulle ihan innoissaan pizzaa :D slice naamaan ja sit takasin punkkaan. seuraavana päivänä mentiinki ulkoilee keskelle ei mitään. kaveri meni ajaa crossillaan eräälle hiekkakuopalle ja naureskelin siinä että on se ihme jos sillä helteellä ei henki lähe. sallikin oli piristämässä meiän menoa, raukka sekin oli aevan paskana siitä kuumuudesta. vähän kuumottelis kyllä itteäänki päästä vähä hönäilee kuopille. siitä viime kerrasta kun on niiiiiin pitkä aika :P

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti