18.7.14

draw your memories.

kävin eilen clasulla ja ostin itselleni dymon. oon jo ihan suhteellisen pitkään halunnut omistaa moisen tarralaitteen, ensimmäiseks halusin saada merkattua mun moleskinet, koska niitä on ajan saatossa kertynyt jo ihan kiitettävä pino. suurin osa niistä on mustia ja kun ne on kaikki yhdessä läjässä on niitten seasta ärsyttävä ettiä sitä jotain tiettyä. tarrat helpottaa elämää huomattavasti ja toisekseen pino on paljon "nätimmän" näkönen nyt.

hankin ensimmäisen moleskinen vuonna 2012 ja siitä lähtien oon ollut konkreettisesti koukussa. mulla on laukussa aina vähintään kaksi muistikirjaa, yks kalenteri ja toinen muistiinpanoja ja piirrustuksia varten. kalenteri toimii mulle vähän niinkuin päiväkirja, kirjotan sinne kaikki tärkeät asiat kuten menot, tapaamiset, tapahtumat ja päivän tekemiset, syntymäpäivät jne. about kaiken. toiseen teen sit kaikenlaisia muistiinpanoja eri asioista, inspiraatiot, suunnitelmat, kaikenlaisia listoja ja piirrän sinne välillä jos siltä tuntuu. omalla tavallaan sekin toimittaa päiväkirjan roolia, mut vaan vähän eritavalla kuin kalenteri. saatan esimerkiks kirjotella sinne tarkemmin päivän fiiliksiä ja koulussa se toimii mulle ihan tavallisena muistiinpanovihkona. eipähän tarvii kantaa montaa eri vihkoa mukana kun yks käy kaikkeen. välillä naurattaa kun suurinosa meiän koulussa tekee muistiinpanoja koneella ja mä istun siellä mun kynän ja kirjan kanssa :D siinä on enemmän sitä fiilistä.

voisin vielä tehdä yhden postauksen siitä miten esimerkiks teen mun muistiinpanot tai miten organisoin mun kalenterin. mut sitä odotellessa.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti