17.7.14

give it a go.

käytiin tossa viikonloppuna kääntymässä alastarossa. mentiin kattomaan rata-ajoja, ja ehkä verestää mun matkaseuralaisten muistoja, kun joskus itsekin harrastivat legends autoja. naureskelivat vaan, että ei ole toiminta mihinkään muuttunut niistä ajoista, jengi jopa vähentynyt. kieltämättä ihan hauskan oloista ja näköistä, mut en nyt niistä lipuista menis erikseen maksamaan. on tuo ehkä enemmänkin semmonen harrastus mihin voi syynätä rahaa jos niille ei keksi muuta käyttöä. vähän venattiin vettä, mut saatiin tyytyä tuuleen. ihan jees kesätapahtuma sinäänsä.

en oo nyt kerennyt mitään ihmeellistä laittaa tänne tai muutenkaan tehä mitään. olis jotain duunijuttuja mitä pitäis tehä tässä muutaman viikon sisään. ja sit kaiken huippu! varattiin matka elokuulle! mietiskelin just mielessäni et millonkohan oon viimeks ollu jossain reisussa. sveitsiä ei lasketa koska lähinnä asuin siellä ja tulin sieltä lomalle aina suomeen :D mut valehtelematta oon ollu oikeesti lomalla jossain muualla viimeks tod.näk ala-asteella. voi pojat mä niin venaan et päästään makoilee aurinkoon! mä varmaan kuolen siihen kuumuuteen, mut so not! kohteen paljastan sitten myöhemmin :P

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti