10.7.14

got my curls.

oon aika pitkään jo yrittäny kehitellä jotain miten saisin hiukset stailattua kesällä helposti ja vaivattomasti. oon tosi laiska laittamaan hiuksia, vaikka toisaalta kyllä tykkäänkin siitä. mun hiukset on lähinnä valkoset/harmahtavat ja ei niin hyvässä kunnossa monien värjäyksien jälkeen. vähän semmosta purkkamaista, tästä syystä en oikein viitti käyttää minkäänlaisia föönejä suoristusrautoja tai muita etten nyt ehdointahdoin tapa sitä lisää. oon netistä kattonu kun jengillä on ollu tosi siistejä surffikiharoita ja oon yrittäny miettiä miten sais parhaat kesäkiharat tehtyä helposti ja vaivattomasti. noh, eilen löysin siihen reseptin!

tarviit: 
• suihkepullon •  1tl suolaa •  n. 2dl lämmintä vettä •  1tl kookos öljyä •  löräys hoitoainetta •  löräys vahaa •

nää kaikki sekasin pulloon ja suihkuta kuivaan tai kosteeseen tukkaan ja anna kuivua ittestään. hiuksia kannattaa rutistella kuivumisen aikana ja kannattaa välttää suihkimasta litkua tyveen, koska lopputuloksesta tulee helposti rasvaisen näkönen. siinä se! ei muuta, helppoa eikä tarvii pelkää että tukka tippuis päästä! tän toimenpiteen voi toistaa muutamana päivänä peräkkäin, koska ite huomasin kiharoiden olevan paremmat seuraavana päivänä. kuvassa oon nukkunut yön yli ja kikkarat on vieläkin paikallaan! suihkin tossa varmaan lisää suolaliuosta hiuksiin ennen ku lähen lenkille, saavat siinä matkalla kuivua. suosittelen tätä kyllä kaikille ja toimii takuu varmasti! mun oma tukka on lainehtiva luonnostaan, ei suora eikä kihara ja lopputulos oli kyllä mun mielestä ihan huikean siisti.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti