19.12.14

finally I can take a breath.

voi luoja kun sitä on taas ollut kaikenlaista. mulla alko tällä viikolla loma ja tossa alkuviikosta mulla oli vielä kasa tenttejä. nyt voin hyvällä omalla tunnolla nostaa jalat pöydälle ja ottaa hetken rennosti. 

viime aikoina oon tehny todella paljon kouluun liittyviä juttuja ja kiire tosiaan hellitti vasta tällä viikolla. hirvee rupeama ollut kyllä. sitten olen piirtänyt ja treenaillut musteen käyttöä. on ollut kyllä kivaa! sitten on tullut muutaman kerran salillakin pyörähdettyä. vielä en ole sitä samaa tarmoa saanut kun mitä oli ennen ku käsi meni. mutta eiköhän se taas tästä, en viitsi itseäni pakottaakaan vaan yritän tehdä tekemisestä mielekästä. myös hiukset on tullut värjättyä jälleen ja mitäs vielä. kaivoin kameran kaapista pölyttymästä ja pohdiskelin josko sitä ottais itseään jälleen niskasta kiinni vaikka nuo kelithän ei hirveästi kutsukaan kuvaamaan. sekä mulla on nyt omat verkkosivut/portfolio nyt työn alla jota työstän itse! saa nähä koska saan valmiiks :P


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti