28.11.14

better than before.

elämä on alkanu pikkuhiljaa luistaa. oon päässy jo takaisin salille, ruoka on alkanu maistumaan eikä nää masentavat kelitkään häiritse enää niin paljoa kuin sillo aikasemmin. oon nyt myös jatkanu piirtämistä ja innostuin ihan hulluna. tilasin netistä myös muutaman kynän lisää ja elämäni ensimmäisen "brushpen" kynän. tussit on alkanu istumaan käteen eikä ne tunnu enää yhtään niin pelottavilta kuin ennen. jälkikin alkaa pikku hiljaa miellyttämään omaa silmää.

koulussa on hirvee kasa kaikkea mitä pitäis saada nyt valmiiks muutaman viikon aikana. pari juttua on nyt menny ihan reisille, että pitää alottaa lähes kokonaan alusta, mutta ehkä siitäkin selvitään. vielä en oo jaksanu ottaa mitään hirveetä stressiä kun ne hommat kuitenkin hoituu kun vaan viitsii tehä. hiukan tosin kuumottaa mitä tenttiviikko tuo tullessaan, koska meillä on nyt aika vaikeita kursseja menossa. kyllä se siitä.

sitten iloisia asioita lisää! mä olen mahdollisesti löytänyt itselleni harjoittelu paikan/kesäduunin! ihan huippua! ja vielä niin sanotusti "omalta alalta". ihan multimegasiistiä. en millään jaksais odottaa et pääsee vähän tallustelemaan sinne oman mukavuusalueen ulkopuolelle, jos sitä vaikka vahingossa oppiskin jotain uutta. 

ei ole hirveästi tullut nyt valokuvattua, mut olen tosiaan piirtänyt sitäkin enemmän. yritän nyt skarpata ja saada ehkä aikaiseksi joitain kuvia, mut siihen mennessä päivittelen vähintään näitten mun piirrustuksien puitteissa. 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti