9.1.15

explosion of creativity.

oon aina ollu jokseenkin taiteellinen persoona. tännekin olen sillon tällön jotain pieniä piirustuksiani laittanu, toki yritän jatkossa laittaa niitäkin vähän enemmän. aiemmin en oo oikein vaan jaksanu ottaa kynää käteen ja alkaa piirtämään, sitä jostain syystä sattui tosi harvoin. nyt oon innostunu. en tiiä johtuuko siitä et oon löytäny itselleni ne oikeat välineet. musteen ja tussit.

tein sommitelman missä nyt tulee ilmi ne yleisimmät välineet mitä olen käyttäny. oon ihan hulluna nyt tilannu uusia kyniä ja niitä tuntuu olevan joka paikassa. mut ei kyllä kaduta! harmi vaan että noita mun lempikyniä ei oikeen tuppaa suomesta saamaan et ne on sit pakko tilaa ulkomailta. no näillä mennään. oon nyt TÄYSIN luopunut pyyhekumista. suosittelen, saa paljon hienompia juttuja aikaseks kun ei ala hinkkaamaan ja tekee vaan. niin sitä kehittyy.

jos kiinnostaa mitä kyseiset tarvikkeet on nimeltään ja mistä olen ne hankkinut niin vastaan mielelläni niitä koskeviin kysymyksiin :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti