12.1.15

chinchilla awesomeness.

tänään oli aika vaikea aamu ja veikkaan, että huomenna tulee olemaan vielä vaikeampi. koska koulu alkaa. no onneks mulla oli vaan fyssari käynti ja jouduin pakosta tuulettamaan itseäni. sit siinä samalla kävin postissa hakemassa kauan odotetun paketin!

oon jo aika pitkään halunnu käyttää huulipunaa, mutta a) mulla on todella kapeat huulet b) juon kokoajan jotain niin pelko persuksissa tuijotan kokoajan peiliin c) tupakoin. jaaa olishan noita paljon muitakin mitä tähän hätään voisin keksiä. no mutta ensinnäkin halusin jonkun vaaleahkon värin (koska nou pusuhuuli), mutta jollain tavalla omalaatuisen ja joka olis laadultaan hyvä. no kaikin puolin Lime Crime:n tuotteet vastas muutenkin mun mieltymyksiä ja päätin sitten pistää kokeiluun ainakin yhden tuotteen näin ensiksi eli tuo kuvassa oleva harmaan violetti huulipuna. ja oon ihan lovena!

mä en voi sanoa tästä tuotteesta mitään muuta kuin hyvää. loistava pigmentti, levittyy helposti ja pysyy hyvin. parasta sitten hetkeen. 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti