16.1.15

filling my head with inspirations.

mul on ollu nyt monena päivänä ja iltana semmonen fiilis että haluan istua vaan himassa, touhuta jotain omia juttuja. aika kausittaista näköjään tää mun meininki, välillä mennään pää kolmantena jalkana ja välillä istutaan puhelin kiinni lukkojen takana himassa. kai se on ihan ok :D ite nään sen niin että uppoudun vaan omassa rauhassa mun ajatuksiin. varsinkin nyt kun oon taas alkanu piirtämään niin uppoudun huomattavasti useammin omiin maailmoihin. no mutta hiljaisuus on hyve. 

jostain syystä viime aikoina mun on tehny aivan tolkuttomasti mieli kuvata videoita. en tosissaan tiedä miks, koska yleensä se on tuntunu mun mielestä todella turhauttavalta. weird. saa nähä jos jossain vaiheessa kuvaan jotain. en tiiä. uskallankohan.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti