7.2.15

all in one place.

tossa viime kuukauden aikana mulle alko kertymään erilaisia muistikirjoja kasapäin. semmosia mitkä näin tarpeellisiks kuljettaa päivittäin mukana. tästä voi vetää nopean johtopäätöksen, että ne alko olee aika raskaita kuljettaa mukana. mietin moneen kertaan, että onkos tässä nyt mitään järkeä. eikö olis paljon helpompi jos olis yksi tai kaksi kriittistä kappaletta mitä vois kuljettaa mukana ja missä olis kaikki tarpeellinen. noh, kokeilin yhtä taktiikkaa, mut se ei oikeestaan poistanu ongelmaa vaan taas oli yks ylimääräinen kirjanen matkassa aina mukana.

mut nyt oon löytänyt ratkasun tähän mun ongelmaan. nimittäin Midori Traveler's Notebook. parasta pitkään aikaan! Oon nyt onnistunu hylkäämään tän avulla 3/4 muistikirjasta. yks mikä jäi vielä käyttöön on mun  moleskine sketchbook, muut kolme pystyin hyvällä omallatunnolla hyllyttämään. en nyt mene sen kummosempiin yksityiskohtiin vielä tän kanssa. teen tarpeen tullen yksityiskohtaisemman postauksen aiheesta ja esittelen koko konseptin. nyt en vaan voi olla fiilistelemättä tätä!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti